Hämtar in första honungen.

Passade på idag och hämtade in första skattlådorna med färdig honung för slugning. I början på veckan satte jag den färdiga honungen över bitömmare, och idag kunde jag åka och lyfta bort i stort sätt bifria skattlådor. Nu får honungen stå i slungrummet några dagar när värmen lagt sig. Som vädret ska bli i helgen så blir det för varmt att slunga, men som det ser ut blir det mildare väder nästa vecka.


Posted in Allmänt by with comments disabled.

Warning: Undefined array key "sidebar-2" in /data/f/3/f303ac77-6038-4e92-89b6-15f9b449a6ed/biodlarn.se/public_html/wp-content/themes/adventure/functions.php on line 168

Warning: Undefined array key "sidebar-3" in /data/f/3/f303ac77-6038-4e92-89b6-15f9b449a6ed/biodlarn.se/public_html/wp-content/themes/adventure/functions.php on line 168