Svärm nr 2 hämtad
Igår fick jag samtal om en ny svärm i närheten av Baronbacken i Örebro. Den satt lite högt, men har med en fångst påse på teleskop arm så det fick bra i alla fall.Det är viktigt att vi biodlare hjälper till att hämta svärmar så inte svärmen bosätter sig i en husvägg eller skorsten.
Posted in Hämtar svärm by Thomas with comments disabled.
Warning: Undefined array key "sidebar-2" in /data/f/3/f303ac77-6038-4e92-89b6-15f9b449a6ed/biodlarn.se/public_html/wp-content/themes/adventure/functions.php on line 168
Warning: Undefined array key "sidebar-3" in /data/f/3/f303ac77-6038-4e92-89b6-15f9b449a6ed/biodlarn.se/public_html/wp-content/themes/adventure/functions.php on line 168




